niedziela, 19 października 2014

Prolog

Dedykacja dla Lady Shadow xx
5 Kwietnia 2014 r.
„Podwójne zabójstwo na Enfield Street?
         Kolejne ciało zostało znalezione w nieprawdopodobnie identycznym stanie, a nawet pozie jak poprzednie  – leżące na kamieniu i ociekające szkarłatną cieczą truchło z wydłubanymi oczami, wyciętym lewym żebrem i uwięziami na kończynach.
         Psycholodzy po rozpatrzeniu aktualnej sprawy dalej podtrzymują hipotezę o Rytuałach Satanistycznych. Wiadomo tylko, iż ofiary jeszcze żyły podczas ‘zabiegu’ , a przyczyną śmierci było wykrwawienie.
           Co człowiek stojący za tymi czynami chce powiedzieć poprzez usuwanie danych części organizmu? Czy to ostatnia ofiara? Może będzie ich więcej? Pytania zostają bez odpowiedzi.
 Policja odmówiła ujawnienia dalszego postępowania w dochodzeniu.”


5 Czerwca 2014 r.
„Znów zasiano ziarno paniki?
         Po długiej przerwie, choć nieoczekiwanie, znów na Enfield Street odnaleziono ciało. Czyżby nasz stary znajomy powrócił? Wszystko wskazuje na tak.
         Ofiarą jest młoda kobieta. Nie posiada oczu, ani lewego żebra. Znaleziona w stanie martwym przywiązana do tego samego kamienia co inni denaci.
         Policja wydała oświadczenie o zachowanie spokój, ale który człowiek się nie zlękł? Każdy może być następny.
         Niestety, musimy czekać na więcej informacji”

_____________

Dużo osób zmotywowało mnie do publikacji tego, ale chyba najbardziej przekonała mnie @rckme_pls i Koneko, więc z całego mojego małego serduszka wam za to dziękuję.
Raczej nie jest to typowe opowiadanie, jeszcze nic czytałam fanfica o fabule z seryjnym mordercą, a sam pomysł podrzucił mi brat, swoją drogą on ma 11 lat. Jedenastolatek wymyślił wątek z mordercą i kiedy myśleliśmy nad tytułem opowiadania podrzucił, cytuję "Krwawa posieczka".
Jeśli naprawdę spodobało ci się to coś to proszę zostaw komentarz

5 komentarzy:

  1. Spodobało mi się i zostawiam komentarz :) Zaciekawiła mnie ta fabuła, też nie czytałam wątku z seryjnym morderca mimo że ff przeczytałam na prawdę dużo. Czekam na kolejny rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na prolog:). Muszę przyznać, że twój brat to geniusz haha XD. Motyw seryjnego zabójcy jest naprawdę rzadko spotykany, więc tu plus. Trudno przedstawić postać seryjnego mordercy, ale uważam, że ty zrobisz to świetnie! Ogólnie uwielbiam kryminały, horrory, dreszczowce, creepypasty i inne rzeczy ryjące banie, więc to jest bardzo w moim guście. :D

    Czekam na kolejny, życzę weny i pozdrawiam xx! @rckme _pls

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite !
    Nie mówię tego tylko dlatego, że się przyjaźnimy, ale dlatego że to jest... woah. Coś czego jeszcze nie było :D
    Pozdrawiam, @Ola_Szit_
    /lady shadow

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Bajeczny! Kucze ja też chcę tak pisać!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju cudny, życzę weny bo zapowiada się naprawdę świetnie x

    OdpowiedzUsuń